Techniki na poziomie E i D
Dynamic Action
 Ranga: D Chakra: 500 Atak : 500 Opis: Technika polega na wybiciu się ponad przeciwnika i kiedy zacznie się już nieuchronna faza spadania, zasypaniu przeciwnika będącego pod nami gradem uderzeń wykonywanych i rękami, i nogami z dużą szybkością.
Dynamic Entry
 Ranga: D Chakra: 300 Opis: Użytkownik skierowuje uwagę przeciwnika w określony kierunek, aby z zaskoczenia zaatakować dynamicznym wejściem z wysuniętą nogą od strony przeciwnej.
Konoha Raiken
 Ranga: E Chakra: 500 Atak : 1000 Opis: Ninja wybija się od ziemi w stronę przeciwnika, obracając się w powietrzu niczym trąba powietrzna i w odpowiednim momencie zadaje cios pięścią wzmocniony siłą wybicia i szybkością obrotów.
Konoha Reppu
 Ranga: D Chakra: 300 Atak : 800 Opis: To technika ofensywno-defensywna, najlepiej sprawdza się gdy przeciwnik otwarcie nas atakuje, unikamy wtedy ciosu robiąc szybki przysiad, a pozostając w przysiadzie robimy szybko pełny obrót, podcinając przeciwnika wysuniętą nogą.
Konoha Senpuu
 Ranga: D Chakra: 400 Atak : 800 Opis: Najprostszy z "Huraganów" Konohy. Użytkownik po prostu podskakuje i robi pojedynczy obrót uderzając nogą na wysokości głowy lub piersi.
Sennen Goroshi
 Ranga: E Chakra: 150 Atak : 500 Opis: Technika bardzo bolesna dla przeciwnika. Polega na bardzo szybkim przedostaniu się za plecy wroga, zrobieniu kilku prostych pieczęci, i uderzeniu 4 palcami (po dwa palce z dwóch złączonych dłoni) w jego... "dolną część pleców", co powoduje wystrzelenie przeciwnika na znaczną odległość, upokorzenie go i sporo bólu.
Techniki o randze C
Gourai Rensa
 Ranga: C Chakra: 500 Atak : 1500 Opis: Technika wymaga aktywnej pierwszej bramy. W tej technice po aktywacji bramy wyrzucamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, a następnie wybijamy się w górę wyprzedzając go i kiedy obaj opadamy ustawiamy się tuż nad nim przodem i zasypujemy go gradem ciosów zadawanych pięściami, aż do upadku na ziemię. Ta technika powoduje duże obrażenia na ciele przeciwnika i często po niej przeciwnik przez 1 kolejkę jest w szoku.
Gouwan
 Ranga: C Chakra: 400 Atak : 1000 Opis: Skupiamy całą naszą siłę w jednej dłoni i uderzamy nią w ziemię, powodując bardzo duże zniszczenia w ziemi, skierowując je w odpowiednim kierunku. Technika bardzo skuteczna, gdy przeciwnik jest schowany pod ziemią.
Hayabusa Otoshi
 Ranga: C Chakra: 500 Atak : 2000 Opis: Technika skuteczna tylko jeśli przeciwnik znajduje się w powietrzu (możliwa kombinacja z Sennen Goroshi). Obejmujemy przeciwnika nogami i rękami w taki sposób, aby nasze głowy były po przeciwnej stronie i jego głowa była skierowana w dół, a potem utrzymujemy taką pozycję do chwili kiedy przeciwnik uderzy głową w jakąś przeszkodę (możemy celować w twardsze niż ziemia obiekty, np. w skały).
Kongouriki
 Ranga: C Chakra: 500 Atak : 1000 Opis: Potężne uderzenie ręką w biegu .Może spowodować że przeciwnik dostanie urazow glowy i urazow psychicznych,te taijutsu jest efektowniejsze kiedy mamy włączoną brame lub jesteśmy z klanu Akimichi
Konoha Dai Senpuu
 Ranga: C Chakra: 600 Atak : 2500 Opis: Potężniejszy Huragan Konohy. Technika wygląda tak samo jak jej prostsza wersja (Konoha Senpuu), z tą różnicą, że zamiast jednego ciosu zadawana jest seria kilku kopnięć, co wzmacnia ostateczny efekt techniki.
Konoha Shoufuu
 Ranga: C Chakra: 30 Opis: Ta technika to bardzo szybkie i precyzyjnie kopnięcie w dłoń przeciwnika, mająca zazwyczaj na celu wytrącenie trzymanej w niej broni. Przy trafieniu utrzymanie broni jest prawie niemożliwe, przynajmniej dla kogoś na podobnym, lub niewiele wyższym poziomie.
Shishi Rendan
 Ranga: C Chakra: 700 Atak : 3000 Opis: To Jutsu to kopia techniki Omote Renge, jednak nie jest tak silna jak pierwowzór. Technika składa się z kilku ruchów. Najpierw wybijamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, następnie pojawiając się za jego plecami uderzamy go od dołu za pomocą kopnięć w okolice nerek, oraz uderzeń pięściami w plecy, tuż przed upadkiem ustawiamy się nad przeciwnikiem i silnie uderzając wroga piętą sprawiamy, że siła upadku jest wielokrotnie wyższa.
Tsuuten Kyaku
 Ranga: C Chakra: 800 Atak : 3000 Opis: Jutsu niemal identyczne jak Gouwan, z tą różnicą, że zasięg zniszczeń jest większy i nie jest skierowany w konkretnym kierunku, tylko dookoła nas. Tą technikę wykonujemy podobnie jak Gouwan, tyle że nogą.
Techniki o randze B
Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi
 Ranga: B Chakra: 800 Atak : 500 x 1 klon Opis: Jutsu wymaga co najmniej 1 klona Kage Bunshin ! Technika polega na nadaniu sobie (i klonom) ruchu obrotowego, takiego jak przy przewrocie przez głowę i zaatakowaniu obu ramion przeciwnika jednocześnie wysuniętą nogą (1 klon), lub też obu ramion i głowy (dwa klony). Technika może zamroczyć przeciwnika, lub nawet na krótko pozbawić go przytomności.
Konoha Gouriki Senpuu
 Ranga: B Chakra: 900 Atak : 3500 Opis: Najsilniejszy z Huraganów Konohy, wykonywany z maksymalną szybkością i siłą. Przy Konoha Dai Senpuu zadawaliśmy serię kilku uderzeń, tutaj natomiast uderzamy, dopóki nie odrzucimy przeciwnika, nawet jeśli ten próbuje blokować nasz atak.
Omote Renge
 Ranga: B Chakra: 2000 Atak : 5000 Opis: Technika wymaga trzech otwartych bram. Wykonanie tej techniki polega na przeniesieniu całej energii do mięśni. Z reguły jest tak, że taki atak kończy się śmiercią ze strony wykonującego. Normalnie używa się tylko 20% swojej mocy. W przypadku użycia 100% siły mięśnie zostają zniszczone. Cały proces działa techniki jest dość prosty. Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie.
Techniki o randze A
TarenKen i TarenKyaku
 Ranga: A Chakra: 70+70 Atak : 3000 x 1 Opis: Dwie techniki, których można używać jednocześnie (140 chakry) lub pojedynczo (70 chakry każda). Technika polega na skupieniu siły w jednej ręce i/lub nodze w celu uzyskania szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko (zwykłe ludzkie oko). Uniknięcie takich ciosów sprawia problemy nawet najlepszym z Shinobich.
Ura Renge
 Ranga: A Chakra: 2100 Atak : all oraz zabija użytkownika Opis: Technika wymaga pięciu aktywnych bram ! Technikę wykonuje się w sposób identyczny jak przy jutsu Omote Renge, z tą różnicą, że przy otwartej piątej bramie nasze ciało nie nakłada na nas żadnych ograniczeń. jest to jutsu kończące walkę niezależnie od tego czy się powiedzie, czy nie. Wykonujący po wszystkim nie jest w stanie się poruszyć i istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie przeżyje tej techniki, jednak złapany w nią przeciwnik ma duże mniejsze szanse na przeżycie.
Techniki o randze S
Asakujaku
 Ranga: S Chakra: 10000 Atak : all Opis: Technika wymaga sześciu aktywnych bram ! Po otwarciu szóstej bramy użytkownik uzyskuje na chwilę dostęp do niewyobrażalnej ilości chakry, z niewyobrażalną szybkością wybija jednym kopnięciem przeciwnika w górę, a w powietrzu uderza go setki razy z szybkością tak wielką, że powietrze wokół jego pięści tworzą się kule ognia podobne do tych z techniki Housenka no Jutsu, uderza wiec nie tylko pięściami ale i ogniem. Technika jeśli się powiedzie jest nie do przeżycia dla przeciwnika.
|